Hvad siger kunderne?

Hej Torben
Tak for en rigtig god tur på kysten og introducering til de bornholmske ørreder.
Jeg var, som du forudsagde, godt træt den aften.  Jeg kom så ikke ud og fiske fredag, men tog afsted til nordkysten lørdag morgen hvor jeg fik en blank på lidt over et kg, den tog en lyserød reje flue.

Jeg tog derud igen søndag morgen hvor jeg fik et godt tungt hug langt ude i kastet, jeg løsner hurtigt bremsen og giver den tid, men finder så langsomt ud af at det ikke er en ørred men en torsk på 3 kg. Den tog den gul/grønne gladsax, senere søndag morgen fik jeg en lille blank som også tog den lyserøde reje.

mvh Thomas
P.S. jeg vandt den konkurrence jeg havde kørende mod min kammerat med hensyn til flest kg.

Jamen velbekomme.
Vi havde jo selv en fremragende tur sammen med dig - også selvom fangsterne på selve dagen ikke kunne stå mål med Henrik og Peters, så da de begyndte at tale om en bornholmertur, var du det oplagte valg som guide.

Jeg har også hørt alle røverhistorierne om deres tur, og det eneste negative, jeg kan finde, er da at jeg ikke kunne komme med.... Måske det kan lade sig gøre næste år. I øjeblikket er Henrik og Peter overbeviste om, at de skal afsted næste år og at du skal hyres som guide, så jeg må hellere få det med i planlægningen. Kunne være skønt.

Mvh. Gert Engholm Nielsen

Hey Torben
Danke für die schönen Bilder und vor allem für den schönen Tag den wir mit Dir verbringen durften.  Für mich persöhnlich war es der schönste Angeltag auf Meerforellen den ich je erlebt habe.  Dat und Friedrich hat es auch super gut gefallen. Wir sind schon am überlegen ob wir Anfang Juni für eine Woche noch mal auf Bornholm kommen. Ich denke für die Nachtfischerei bestimmt nicht schlecht.  Was meinst du ?  Wenn würden wir mit Dir gerne wieder losgehen.    so Torben Liebe Grüße:  Michael, Dat, Friedrich

Hallo Torben
Vielen Dank für die Bilder und die schönen Stunden die wir mit dir verbringen durften. Ich schicke dir heute erst mal ein paar Bilder. Morgen kommen weitere.

Viele Grüße Günter

Hej Torben
Tak for billederne. Jeg regner med at få en nogle stykker fra Henrik  og hvis der er nogle gode i mellem sender jeg dem lige til dig.

Status på vores første tur til Bornholm blev ialt 16 havørreder hvoraf de Henrik fangede de 2 største den aften vi var sammen med dig. Dette vil nok også være det vi vil huske bedst fra turen, da det udover det fangsmæssige også var noget af en kontrast til det vi normalt fisker i her i Horsens Fjord.

Vi synes vi havde en kanon dag i dit selskab og vil helt sikkert gøre det igen, hvis/når vi finder på at besøge Bornholm igen. Vi vil gerne takke dig for den fine guidning, men også for dit rare selskab, det føltes nærmest, som om vi kendte hinanden på forhånd.

Vi vil helt sikkert følge lidt med på hjemmesiden, så vi kan se hvad der sker på øen. Endnu engang tak for turen og jeg håber vi mødes en anden gang til en ny kanon tur på Bornholm

Mvh. Peter
PS. Jeg skulle hilse fra Henrik.

Henrik med 3 + kg sølvtøj

Hej Torben
Vi havde nogle rigtig dejlige dage på Bornholm, hvor du bestemt skal have mange mange tak for guidninen, det var en rigtig spændende dag, vi har aldrig før fanget 4 ørreder på samme dag.

Den store vejede næsten 3 kilo og smagte godt kan du tro. Det var Lene der tilberedte den udfra det du havde fortalt.

Vi ses igen næste år du må gerne sende en fangsrapport en gang i mellem.

Venlige hilsener
Bo, Per, Henrik og Lene

Hej Torben
Tusind tak for sidst. Det var en super tur og selvfølgelig at møde dig. :-)

Som vi talte om, var vi dagen efter 2 timer ved Fredensborg (med super super vejr), dog uden fisk, men vi så én med fisk stå på revet små 200 meter længere til højre end hvor vi stod og fik instrukser omkring stedet. En pæn basse på ca. 2,5 kg.

Om fredagen gik vinden i ssv små 4 m/s og vi valgte derfor at prøve Hvide Odde. Det blev uden fisk, da vinden ikke kun var 4 m/s men nok mere 10/m. Der var i hvertfald for kraftige bølger og pæn modvind. Har du ellers været heldig med fisk i pæn størrelse siden vores tur ?

Jeg har mistet din faktura på guiden. Er det muligt, at du kunne maile mig en ny til brug for min chef ?

Håber vi ses en anden dag. Vi har faktisk talt løst om, at vi godt kunne tænke os en tur på Nord-Kysten med dig. Så måske bliver det en realitet én dag.

Med venlig hilsen
DM-Revision A/S
Brian Bøgh Petersen
Revisor FDR

Hallo Torben
Thank you for your e-mail! (Unfortunately I could not open the pictures.) Yes, we had some very nice days at Bornholm. At the beginning I was a bit ill - but it became much better after some days.

We also had some bits. A lot of “Hornhechte” and some “Schollen”. (I hope, you know what I mean.) They tasted very good! Bornholm is a beautiful island! We will come back next year.

Greetings to you und thank you for your help.
Sonja

Hello all the Petersens
First of all thank you once more for your kind hospitality on Bornholm and specially in your home. The boys oftenly talk about Lonni's tasty fish soup.

Our trip back home via Rügen was safe and perfect since the weather consistantly became better.

All the best, Jürgen

Hej Torben
Også en tak herfra for en hyggelig dag. Vi havde endnu engang en rigtig fin tur til Bornholm og mon ikke vi vender tilbage, måske allerede næste år.

Jeg har vedhæftet et par billeder vi har taget fra de andre dage, så kan du jo gøre med dem hvad du vil.

Vi vil følge med på hjemmesiden den kommende tid for at se hvad vi går glip af....

Mvh. Pete

Hallo Torben
Wir kommen am 11.04. wieder 2 Wochen nach Bornholm.

Letztes Jahr hattest du uns einen Tag geguidet. Das hat uns sehr geholfen und viel Spass gemacht.  Vielleicht können wir dieses Jahr auch mal wieder zusammen fischen.  Wir würden uns freuen!

Wenn du auch Lust und Zeit hast, können wir uns ja per Telefon verabreden. Du hast ja Susannes Nummer.